1 feb. 2012

Pavel Stratan - In seara asta



                      Am
În seara asta vreu să facem tăt
                           G
Eu n-am băut dar vreau să mă îmbăt
   E
Eu nu fumez dar vreau să mă afum
     E7                         Am
Când faci de toate, parcă tăt îi bun

Deschide dulapul, masa o desfaci
Aşterne patul (di şi?) şş... taci
Nu da-ntrebări nu aştepta răspuns
Eu ce-am avut de spus eu de-amu-an spus
   
                       Am
    Eu prima dată vin la tine
                              G
    Dar n-am ştiut c-aşa-i de ghine
                              E
    Aşa-i de ghine şi frumos
                               E7
    De parcă numa ce s-o-ntors
                        Am
    Cu faţa Dumnezău la mine

La poartă în inel ceva am pus
Să creadă toţi că undeva îs dus
Vecinii dorm, ei nici habar nu am
Prin curte umblă dezlegat bau-bau

Pachetul îi tare, înseamnă că îi plin
Ulcioru-i greu, înseamnă că-i cu jin
Tu eşti aici, ai vrut înseamnă că
Eu singur nu te-am tras de mânecă

    Eu nu ştiu ce-am pierdut la tine
    Da văd că până când îi ghine
    Ce n-am crezut încep să cred
    Ce-o fost am văst, ce este văd
    Ce n-am dovdit, rămâne mâine

Să fie clar ce vreu, începem cu
Eu te întreb, tu numa nu zi nu
Adam şi Eva de care haine aveu
De celea-mbraci şi tu, îmbrac şi eu

Bluziţa scoate-o şi agaţo-n cui
Fustiţa uite-o fost şi de-amu nu-i
Eu te ajut, tu numa zi că vrei
şi-n trei minute eşti numa-n cercei

    Ce mi-ar şedea cum eu mitică
    Numa-n cercei şi restu nică
    cum ţie ţi-ar şîde amu
    Să ai ce ai şi restu - nu
    şi nimeni n-are ce să zică

    Ce ţi-ar şede cum tu mitică
    Numa-n cercei şi restu nică
    Cum mie mi-ar şede amu
    Să am ce am şi restu - nu
    şi nimeni n-are ce să zică

intro:

E||------------------------------|------------------------------|
B||--3s--5-5--5----1--1s--3-3--3-|--L---0--0s--1-1--1-----------|
G||------------------------------|-----------------------2--2s--|
D||------------------------------|------------------------------|
A||------------------------------|------------------------------|
E||------------------------------|------------------------------|


-------------------------||
-------------------------||
--4-4--4----1--2---------||
-------------------------||
-------------------------||
-------------------------||
Download

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu