13 ian. 2012

Patanii la o bere


Am Dm
Stau eu cu patanii la o bere
G C
Cand zaresc deodata o muiere
Am Dm
O padruga uai frumoasa foc
E Am
Cand am vast-o n-am putut sta pe loc
Am Dm
Ii frumoasa ea si cam draguta
G C
Ce n-as da so netezesc la putza
Am Dm
Si de acu in colo n-am ce face
E Am
Ca padruga asta tar-mi place


Dm G Am
R/F : domnisoara hai sa-ti pun un bats
Nu ma fa ca sa te iau de hats
Domnisoara nu ma zaibi
Hai mai bine si ne o iubi

Am vrut sa iubesc o saptamana
Da matinca am sa trec la mana
Ca caishi in toata ziua cere
Nu-mi ajunge mie nici de o bere
Si am sa-mi iau matinca limba in gura
Si incet o so trimat in pula
Ca mai ghine o bere cu patani
Decat cu padrua si fara bani

R/f: Du-te tu in pula draga mea
Fara tine eu m-oi descurca
Ca padruji sunt un bratz intreg
Si asteapta toate sa le dreg

Si acum din nou cu berea in fata
Ma tot bucur singur eu de viata
Simt eu amu tare ca as ma imbat
Si pe a me aadruga a so trimat
Rog pe dumnezeu sa ma fereasca
Sa nu mai dau de asa o pifdarasca
Si ridic paharu mai flacai (HAI!)
Sa nu plingem dupa kizde uai

R/f : da-le uai in pula de padruji
Ca ai sa dai pula si ai sa te duci
Da-le uai mai ghine dracului
Hai mai ghine o bere si ai sa pui

Download

4 comentarii:

Unknown spunea...

E un cîntec foc!!

Unknown spunea...

E bun cintecul

Ion spunea...

Care este este ritmul bătăilor

Unknown spunea...

Bătaia 6 cu astupare
(Шестиорка с глушение)

Trimiteți un comentariu