28 apr. 2012

NuDinHincesti - Ни о чём....





Eu îl cînt aşa: Am C E7 Am capo ladu 2  
Originalu se cîntă aşa: Am F C E


Dacă așă-i di ghini la noi în țară
Vă cînt dispri șeea și mă omoară
Aș înșepi cu glamoor-u moldovenesc
După care tăț aleargă șî sî strimesc x3 ..eu ahuiesc



Ahuiesc și sî-ntîmplă cînd ies pe-afară
Îi așă de multă lume, tucma strada-i goală
Ahuiesc cît îi di frumos la noi în parc
Fii atent să nu calși în vriun cîcat x3 de-așel mășcat

Mășcat la suflet îi moldovanu
Unica problemă care-o are este banu
La chileală are teagă mare șî putere
Sî dughească multă vodcă, jin.... șî caneșna BERE

șî caneșna bere x3... asta-i o avere...

Trebuie să găsim soluția ușoară
Să scăpăm de prostia din această țară
Ești total nemulțumit și ceva mai vrei
Educația-ți lipsește, n-ai ieșire wăi!
n-ai ieșîri wăi x4..


Trebuie să găsim soluția ușoară
Să scăpăm de prostia din această țară
Ești total nemulțumit și ceva mai vrei
Educația-ți lipsește, N-AI IEȘÎRI WĂI!
n-ai ieșîri wăi x3..



-Adevărul doare așăi?
-daaaaaaaa..



scoate cintecul [updated 21.07]

4 comentarii:

Anonim spunea...

tare!! :D

SJ spunea...

Bravo!... cintecul a fost sters de pe http://rghost.ru/37762411 si nu pot sa-l descarc... dati un alt link de unde se poate descarca.. multumesc.

Unknown spunea...

sigur, ține aici http://www24.zippyshare.com/v/55123629/file.html

SJ spunea...

Sev Len : Multumesc!

Trimiteți un comentariu