30 dec. 2011

Tatiana Stepa - In intampinarea Craciunului


Am Dm
Saraca si trista mi-i viata
E Am
Si viscolul plânge pe dig,
G C
Nu-i nici o speranta în lume
G C E
Si-n case e foame si frig.


Dm Am
Si totusi vom tine Cra ciunul
G C
De-ar fi sa-l platim cu do bânzi,
Dm Am
Si tot o sa-ntindem o masa
F E
Copiilor nostrii fla mânzi.

Refren:
Dm Am G C
Fie timpul rau sau bun,
Dm Am E Am
Va veni si la noi Mos Craciun
Dm Am G C
Fie timpul rau sau bun,
Dm Am E Am
Va veni si la noi Mos Craciun
Am Dm
Macar sa lasam o na dejde
E Am
Sarmanilor nostrii copii,
G C
Când mântuitorul se naste
G C E
Ne nastem noi orice-ar fi.
Dm Am
De-ar fi sa platim si în rate
G C
Venirea lui printre noi,
Dm Am
De-am vinde si ultima pâine
F E
Si tot nu l-am da înapoi.


Am Dm
Salbatici si fara iubire
E Am
Ne-am stinge în timpul nebun,
G C
Asa ca în vremuri pagâne
C C E
Ramâne cu noi Mos Cra ciun.
Dm Am
E vremea iertarii si pacii
G C
Se naste un prunc neînfrânt,
Dm Am
Si-o scara de lacrimi se-ntinde
F E
Acum între cer si pamânt.

3 comentarii:

Unknown spunea...

un cintec super cu ocazia sarbatorilor de iarna

Gabriel7777 spunea...

Crăciunul simbolizează fericirea nasterii Domnului Isus...ce este cu aceste versuri pline de energii negative :"Săracă si tristă mi-e viața! " ???!!!

Unknown spunea...

Ii greu să-ți imaginezi și partea emoțională a acestor versuri?înseamnă că nu vezi in ce lume trăim

Trimiteți un comentariu